OSCBR to Ogólnopolska Sieć Certyfikowanych Biur Rachunkowych zapewniająca:
- Komfort współpracy z klientem – uporządkowane zasady współpracy – dzięki zapisom regulaminu oraz udziału CashDirector i mBanku w projekcie, systemowi online, aplikacji mobilnej i integracji księgowości z bankowości
- Zabezpieczenie przed błędami i mandatami – dzięki lepszej kontroli terminowej wysyłki deklaracji i mechanizmom kontrolującym poprawność wyliczeń podatków
- Wyższa marża i wyższy zysk dla właściciela biura – mniejsza pracochłonność dzięki: OCR, bieżącej dostawie dokumentów oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji
- Łatwe pozyskiwanie nowych – można samemu określić ilu nowych klientów się potrzebuje w danym momencie
- Rozwój i bieżąca aktualizacja wiedzy księgowej – dostęp do szkoleń z zakresu zmian podatkowych, metod obsługi klientów i rozwoju biura rachunkowego
- Oszczędność pieniędzy – bezpłatny system do obsługi klientów.
Dzięki temu biura księgowe odpowiadają na realne potrzeby przedsiębiorców, wspierają ich w powadzeniu biznesu oraz spełniają ich oczekiwania w zakresie obsługi księgowej.
Dzięki takiemu podejściu biura rachunkowe odpowiadają na realne potrzeby przedsiębiorców i ich oczekiwania wobec obsługi księgowej.
OSCBR to obecnie sieć ponad 700 biur.
Przeprowadziliśmy badania rynkowe, które pokazały nam, że z jednej strony przedsiębiorcy oczekują wiedzy i wsparcia od swoich księgowych. Darzą ich ogromnym zaufaniem a ich relacja często wykracza poza zwykłe wykonywanie usług – Piotr Teodorczyk, Dyrektor Departamentu Klienta Firmowego, mBank.
Przedsiębiorcy deklarują, że “nieświadomie łamią prawo” z powodu nieznajomości przepisów. OSCBR ma pomóc księgowym w utrzymaniu ich ważnej roli w życiu klientów poprzez przekazywanie wiedzy, “miękkich” umiejętności np. ułatwiających rozmowy z klientem, czy też dawanie możliwości wymiany doświadczeń z innymi, zwłaszcza gdy przepisy nie dają jednoznacznej interpretacji – Anita Gołębiewska, Dyrektor Zarządzająca OSCBR.